Nivika följer en gemensam uthyrningspolicy med syfte att främja en rättvis och effektiv uthyrningsprocess. Vi vill bidra till att skapa trygga och attraktiva bostadsområden med nöjda hyresgäster och eftersträvar en blandad sammansättning av hyresgäster i olika åldrar, studerande, arbetande, barnfamiljer, pensionärer och ensamhushåll.
Vi ska hjälpa dig - var god välj om du söker hjälp i din privata bostad eller en kommersiell lokal.
Om något gått sönder eller inte fungerar som det ska i din lägenhet gör du en serviceanmälan via vår hemsida på dina sidor. Någon av våra fastighetstekniker kommer och avhjälper problemet så snart som möjligt.
Är problemet akut? Ring oss så får du prata direkt med vår service-avdelning.
Akuta ärenden och störningsärenden efter kontorstid:
Obs. Efter kontorstid blir du kopplas till vår partner för jourutryckning. Kostnad kan tillkomma så använd denna tjänst med förstånd.
Akuta ärenden och störningsärenden efter kontorstid:
Obs. Efter kontorstid blir du kopplas till vår partner för jourutryckning. Kostnad kan tillkomma så använd denna tjänst med förstånd.